Re: Samba, smbfs, cp1250 + iso8859-2

Witam,

Marcin Juszkiewicz <marcin@amiga.pl> napisał(a):
> encodingi ustawia się w smb.conf globalnie - może tu jest problem?

Hm, tak jak się obawiałem, sugestia pomogła. Ale ja nie chcę korzystać z
smbclienta, tylko z smbfs :/ Jak mam wszystko w smbfs, to pięknie i
ładnie hula, mogę backupy robić. A tak mam więcej roboty.

W każdym razie dzięki, a może ktoś już przegryzł się przez ten problem?

Łukasz

|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |