Re: witam

On Wed, Oct 16, 2002 at 03:54:58PM +0200, Alrond wrote:
> [...]

Ale musisz już wiedzieć jak działa system pakietów by to zrobić, jak
usunąć pakiet, zupgradować go itp - jak pierwszy raz zainstalowałem RH
5.0/5.1 (unofficial port dla m68k) to te wszelkie "rpm -e -U -i"
odstraszyły mnie na dobre na jakis czas od Linuksowych systemów na
własnym kompie (Debian też nie był ja-friendly - dselect porażał).

> Zgadza się, ale dla kogoś kto instaluje Woody`ego po raz pierwszy,
> nieskanowanie 8 płyty jest rozwiązaniem najprostszym i nie wymaga
> żadnego wysiłku.

W zasadzie obaj macie rację jednak 8CD mógł być przygotowany bardziej
pod kątem zaawansowanego usera - mógłby w ogole nie poddawać się
skanowaniu przez "apt-cdrom" - nowi wtedy zasypywali by nas mailami w
stylu "na cd8 jest kde3 - jak to zainstalować? plizzzzzz" itp. a my
bysmy radośnie odsylali ich do README, oni by nas nienawidzili, wyzywali
od elyty (plus extra wyzwiska) itp. Ale mieliby działający system.

Można by mieć nadzieję, że Debian x.x 'sarge' jak wyjdzie z L+ nie
będzie miał niedoróbek - ale skoro przy potato ponoć też coś było nie do
końca dobrze to ciekawe czy to się zmieni. Od siebie muszę napisać, że
skladanie Cover CD nie jest zbyt przyjemną robotą - składałem pre-wersje
płytek do magazynu eXec (http://www.amiga.pl) i nie chciałbym zbytnio do
tego wracać.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz