Re: interfejs graf do wget

On Wed, 16 Oct 2002, Marcin Juszkiewicz wrote:

> jest GTM (Gnome Transfer Manager), D4X (Downloader 4 X)
O tak. D4X (kiedys nie mial takiej nazwy, zadnej nie mial) jest calkiem
przyjemny. Sciaganie wielu plikow na raz, rekursja, kontynuacja,
ograniczenia transferu etc. Jednym slowem full wypas.
Z tego co widzialem na stronie to jest juz wersja 2.4beta. ja zostalem na
poziomie 1.3 i juz od dawna go nie uzywam. Ale jesli ktos nie lubi konsoli
to warto polecic. http://www.krasu.ru/soft/chuchelo/index.php3

BTW: jak wam sie renderuj ta sronka w mozilli? bo u mnie drobna sieczka.
mozilla_pl-1.2a

> - ale i tak wget
> (bądź puf - szybszy jak sie sciąga całe strony a nie pliki) z konsoli
> rządzi :)

Mozna sasugerowac jeszcze parke screen+wget, mniam.

:-)
--
mirek