Re: Rozdzielenie netu - bridge czy inaczej?

On Wed, 16 Oct 2002, Marcin Juszkiewicz wrote:

> W treści posta zaznaczyłem, że chodzi o skrętkę. Kupno kart PCI z BNC
> jest pozbawione sensu - w tej cenie kupi się huba - a ilość kart na
> skrętkę jest nawet większa niż potrzebna.

Sorix, ale nie zaznaczyles. Napisales, ze to powinno spoko dzialac na
krosowanej skrete, no i powinno, ale nie zastrzeglez ze jedynie skretka
Cie interesuje.
A jesli chodzi o koszt kart to:
ST-LAB Realtek PCI, RJ + BNC, 10 Mb/s    49
ST-LAB Realtek PCI, RJ, 10/100 Mb/s      49
No chyba, ze kary juz masz. To zmienia postac rzeczy.
Ponadto bnc nie bedzie obciazal Twojej maszyny przy transferach pomiedzy
pozostalymi dwoma (ograinczonymi niestety do 10Mb/s).

> W ciągu tygodnia/dwóch będę zestawiał sieć więc jak ruszy to podzielę
> się informacją.

Powodzenia.
--
mirek