Re: linux 2.2.x + openwall + ext3

On Tue, 15 Oct 2002, Artur Poczekalewicz wrote:

> Czy warto - to Ty powinieneś wiedzieć do czego ma służyć ten system i co
> ma się na nim znajdować. OpenWall zwiększy Ci bezpieczeństwo systemu,
> ext3 ma większe możliwość od swojego poprzednika ext2 - tyle - nic
> więcej. Moim zdaniem: ext3 - jak najbardziej, openwall - zależy od
> zastosowania.

To jest sprzet na biurku, ktory robi rowniez za serwer, shell + ftp + www
+ dns + samba + ...
Openwalla mam juz od dawna i jestem zadowolony, nad ext3 zastanawiam sie z
tego powodu, ze rebooty sprzetu dziwnie pokrywaja sie z awariami
zasilania. Od ponad trzech lat mam ext2 i nie mialem problemow, no ale
kiedys moga sie zdazyc tylko o to chodzi.
No i chodzi mi o to przede wszystkim na ile takie rozwiazanie bedzie
stabilne, bo w 2.2.22 nie ma ext3, trzeba paczowac.

pozdrawiam
--
mirek