Re: Rozdzielenie netu - bridge czy inaczej?

On Tue, Oct 15, 2002 at 04:39:21PM +0200, Mirek Grochowski wrote:

> tak
> bnc

W treści posta zaznaczyłem, że chodzi o skrętkę. Kupno kart PCI z BNC
jest pozbawione sensu - w tej cenie kupi się huba - a ilość kart na
skrętkę jest nawet większa niż potrzebna.

W ciągu tygodnia/dwóch będę zestawiał sieć więc jak ruszy to podzielę
się informacją.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl