kolory, serwery itp

 Witaj wszystkich

 mam do was kilka pytań
 1. czy i jak  można zmienić kolory w konsoli i w mc
 2. potrzebne mi są adresy www ewentualnie tytuły książek o tym jak postawić serwer (taki z
 prawdziwego zdarzenia) na debianie i w2k
 3. jak sprawic żeby partycja windows była automatycznie montowana podczas startu systemu
 W fstab mam takie wpisy ale to niedziała

# /etc/fstab: statyczna informacja o systemach plikow.
#
/dev/hda1       /mnt/windows    fat     auto                    0       0
/dev/hda2       /               ext3    errors=remount-ro       0       1
/dev/hda3       none            swap    sw                      0       0
proc            /proc           proc    defaults                0       0
/dev/fd0        /floppy         auto    user,noauto             0       0
/dev/cdrom      /cdrom          iso9660 ro,user,noauto          0       0

 Pozdrawiam i  dziękuje SkaZi
 * skazi@pocztowy.net            *
 * ICQ:168459304                 *
 * GG:4546505                    *