Re: błędne dane df -h ??

> System plików            rozm. u¿yte dost. %u¿. zamont. na
> /dev/hda6              88G   86G     0 100% /home/ftp
->                         ^^^^
A ja tak apropo tego tematu chcialam sie zapytac o cos innego..
Pare dni temu postawilam serwer na nowym SCSI UDMA100 (adaptec) oraz dysku IBM 18G. Partycje ustawilam itp.. sformatowalam i ladnie dzialalo all.. Po paru dniach pracy serwera zauwazylam ze wyzej zaznaczony wyzej element zmienil sie dziwnie z 11G na 3G, bo...:
sda1 = 2G
sda2 = 1G
sda3 = 3G
sda4 = 11G

czyli sda4 nabyla prawa sda3 (jak chodzi o wymiar dysku). tak pokazywal df. Nie pomoglo naprawianie partycji ani restarty. Partycja byla EXT3, kernel 2.4.19. Co ciekawe po tej "zmianie" fdisk dalej widzial ta partycje jako 11G.... pomoglo jedynie mkfs :(

Wie ktos co moglo byc tego przyczyna??

Pozdrawiam
Basia

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com