mysql

Witam
mam apacha na Debianie woodym no i stronka z mysqelem nie chce
mi dzialac.. php sieuruchamia bez problemu ale pokazuje taki
blad (strona sie teraz wogole nie wyswietla)
Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect()
in /var/www/include/baza_zaloz.inc on line 1

zawartosc tego pliku to:
<?{		$polacz = mysql_connect
(localhost,$login,$pass);
		$polecenie="CREATE DATABASE Szkola";
		mysql_query($polecenie);
		mysql_select_db("Szkola");
		$polecenie="CREATE TABLE IF NOT EXISTS
aktualnosci (ID Integer NOT NULL, news TEXT, kto char(20) NOT
NULL, kiedy TEXT, naglowek TEXT)";
		mysql_query($polecenie);
		$pyt=mysql_query("Select Max(ID) from
Szkola.aktualnosci");
				 $ilosc_id_odczyt =
mysql_fetch_array($pyt);
				 $ilosc_id =
$ilosc_id_odczyt[0];
				 if ($ilosc_id=="")
$ilosc_id=0;
		mysql_close($polacz);
}?>

Czy to blad skryptu czy mysql jest nie skonfigurowany?
Dzieki za pomoc

Nie szukaj, tylko znajdź! BEZPŁATNY dostęp do Archiwum Prasowego
15 dzienników regionalnych < http://archiwum.naszemiasto.pl >