Re: dwie sprawy - znowu ... :)

On Mon, Oct 14, 2002 at 11:05:40PM +0200, Tomasz elb Kotecki wrote:
> Witam,

> ehem. dzieki za odpowiedz, ale az _takim_ lamerem nei jestem. w fstab
> mam wszystko ok. montowalem tez na rozne sposoby.

No skoro nie jesteś, to na pewno wydałeś komendę:

$ ls -l /dev/cdrom

i dowiedziałeś się, czemu masz źle. Więc, ta część mojego postu jest
zbędna, prawda ?

> zreszta   najprosciej:   zainstalowalem   caly   system   -   tuz   po
> zainstalowaniu, wszystko dzialalo jak trza. a juz po pierwzym reboocie
> -  nie  dziala.  maielem  te  same probelmy z redahtem, pamietam ze po
> reinstalacji  bylo ok. hiehie, kolega z tegj grupy powiedzial mi wtedy
> 'ech, to tylko redhat...' no i co teraz?

Jeśli do mnie pijesz, to powiem Ci, że nie widze tutaj żadnych
problemów. Nie dowiedziałeś się jak zainstalować Sb Live (a wystarczy
wkompkilować emu10k1 oraz przyda się ściągnąć emutoolsy), oraz masz
jakiś podstawowy problem z cdromem.

Nie rozumiem, po co piszesz mount /dev/cdrom ? Jeśli masz dobrze
zsymlinkowane pliki wystarczy mount /cdrom.

I jeśli masz DOBRZE wpisy w /etc/fstab to nie musisz nawet nic linkować
w dev.

RTFM ew. prześlij dokładniejsze opisy błędów.

--
   Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki :: GSM  [+48] 600 610 162
  mail:bluszcz(at)ats.com.pl  :: http://linux.ats.com.pl