Re[2]: dwie sprawy - znowu ... :)

Witam,

> Hm. A `mount /cdrom' nie pomaga? Lub `mount /dev/cdrom /cdrom'? Polecam
> man mount + ewentualne przejrzenie /etc/fstab i man fstab.

ehem. dzieki za odpowiedz, ale az _takim_ lamerem nei jestem. w fstab
mam wszystko ok. montowalem tez na rozne sposoby.

zreszta   najprosciej:   zainstalowalem   caly   system   -   tuz   po
zainstalowaniu, wszystko dzialalo jak trza. a juz po pierwzym reboocie
-  nie  dziala.  maielem  te  same probelmy z redahtem, pamietam ze po
reinstalacji  bylo ok. hiehie, kolega z tegj grupy powiedzial mi wtedy
'ech, to tylko redhat...' no i co teraz?

--
pozdrawiam,
Tomasz "elb" Kotecki