Re: ..zeby apt-get mial wieksza baze

Witam,

Daniel Kukula <kuku@z.pl> napisał(a):
> na debian.org wyszukiwarka znajduje pakiety które nie sa dostępne przez
> apt-get install - co mam dopisac do sources.list zeby apt-get mial w
> bazie to wszystko ??

Hm. A co masz wpisane w /etc/apt/sources.list? Pewnie tylko stable albo
woody, a wyszukiwarka może podać wyniki z innych...wersji? Możesz
dopisać inne ...wersje, potem odpowiednio wszystko skonfigurować
/etc/apt/preferences (mogę podełać przykład).

Łukasz
|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |