apache php

Witam, mam Apacza postawionego na Debianie woodym no i pierwsza
sprawa to to  ze mysql nie chce mi sie zainstalowac przez apt..
bo mowi  mi ze cos nie tak z wersjami, no a 2 to to ze gdy na
serwerze jest plik index.php to nie uruchamia sie automatycznie.
mam wpisane cos takiego ;-)
AddType application/x-httpd-php .php .php3 .phtml .html
ale mimo to dalej nie uruchamia sie automatycznie, dopiero po
kliknieciu na plik uruchamia sie stronka ...
Jest jeszczew cos, nie ma polskich literek ;-)
Dzieki za pomoc..

Nie szukaj, tylko znajdź! BEZPŁATNY dostęp do Archiwum Prasowego
15 dzienników regionalnych < http://archiwum.naszemiasto.pl >