Re: Gtk Engines - Offtopic

"Piotr G." napisal.

> Witam,
> Mam nadziejê, ¿e mnie nie powiesicie za offtopic :-)
> Szukam ¼ród³a informacji o gtk-engines, jak siê to robi, i wogóle z czym
> to siê je. Interesuj± mnie równie¿ wszelkie linki do stron poruszaj±cych
> tematykê wygl±du linuxa. Chcia³bym zrobiæ sobie jaki¶ fajny temat, a nie
> wiem jak. Gdyby kto¶ wiedzia³ jak zmieniæ np. szeroko¶æ pasków
> przewijania,lub wygl±d paska tytu³owego (ale taki ca³kiem w³asny) to te¿
> by³bym wdziêczny.
> A mo¿e jest jaka¶ polska lista mailingowa na ten temat?
> pozdrawiam,
> [...]

Witam.
Inne listy linuxowe polecam.
1.) Ogolnopolska linux-in-pl@yahoogroups.com    Zapis z
      witryny http://www.linux.sky.pl   i potwierdzenie.
2.) Trojmiejska Grupa Uzytkownikow Linuxa TLUG i jej lista tlug@linux.gda.pl
Zapis
      http://www.tlug.linux.gda.pl poprzez kolejno zasoby, lista dyskusyjna,
      opcje mozesz edytowac na tej stronie, formularz i potwierdzenie.
3.) Lesna lista linuxowa linux-in-forest@forestmania.one.pl   Zapis wysylajac
      temat subscribe.
Moze tutaj koledzy tez pomoga.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000