Re: GNOME2 - parę pytań

Witam,

W liście z pią, 11-10-2002, godz. 08:02, Marcin Juszkiewicz pisze:
>   Jako, że z G2 używam w zasadzie panela i appletów (jako desktop
> managera używam ROX-Filera CVS) to zastanawiam się jak wyedytować menu
> "Aplikacje" - w G1.4 był edytor menu - jak to jest w G2 (może czegoś nie
> doinstalowałem)? Brakuje mi tam GNOME Control Center - muszę go z palca
> odpalać. Ogólnie to jednak G1.4 ma więcej ustawień niż G2.

Opis bardzo ogólny w 'yelp'. Szczegółowy pod adresami

http://www.gnome.org/start/2.0/menuediting.html
http://www.redtux.demon.co.uk/docs/gnome_menu_edit_doc.20_6.html

Pierwszy link dotyczny wersji 2.0.1 gnome-desktop, gdzie wycofano
edytowanie menu przez użytkownika. Opis drugi jest bardziej aktualny.
Obydwa są niezbyt jasne. Wszystko zależy pewnie od czasu poświęconego na
zrozumienie i eksperymenty. Jeśli udałoby Co się dodać do panelu MENU
nowe menu "Ulubione", proszę daj znać. Jak dotąd stosuję szuflady.

Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>
         http://www.pit.gda.pl/~msankowski/msankowski.asc (ID 462B4D1E)
         Przemyslowy Instytut Telecomunikacji, Oddzial Gdanski
         Telecommunications Research Institute, Gdansk Division
         ul. Hallera 13, 80-401 GDANSK, POLAND