GNOME2 - parę pytań

  Wczoraj zainstalowałem na swojej maszynie (woody->unstable) GNOME2
(paczki z http://people.debian.org/~kov/) i w związku z tym mam parę
pytań (wcześniej używałem GNOME 1.4).

  Jak zdążyłem zauważyć G2 wymaga window managera zgodnego z NetWM -
oficjalnie są to sawfish i metacity. Zna ktoś może jakiś inny WM który
ładnie z G2 współpracuje? (metacity jest za prosty w tematach a
sawfish.. kiedyś uzywałem - za długo startuje jak ma duże tematy).
Aktualnie używam spatchowanego WindowMakera (na liście wm-dev ktoś podał
patcha dodającego netwm).

  Jako, że z G2 używam w zasadzie panela i appletów (jako desktop
managera używam ROX-Filera CVS) to zastanawiam się jak wyedytować menu
"Aplikacje" - w G1.4 był edytor menu - jak to jest w G2 (może czegoś nie
doinstalowałem)? Brakuje mi tam GNOME Control Center - muszę go z palca
odpalać. Ogólnie to jednak G1.4 ma więcej ustawień niż G2.

  Z polonikami już sobie poradziłem - trzeba było wybrać "Polski" przy
starcie GDM2 i tyle (btw - gdm2 ładnie się daje "stemacić").

  Jeśli ktoś się zastanawia po co w ogóle to robiłem - od jakiegoś czasu
zabieram się za przeniesienie tego co się da w systemie z GTK1 na GTK2.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl