Problem z dpkg

Cześć.

Mam problem z upgradem systemu (debian-unstable), po wydaniu komendy apt-get upgrade dostaje poniższy komunikat. Czy jest jakiś prosty sposób na rozwiązanie tego problemu czy mam wertować całą dostępną dokumentację do dpkg'a - jeżeli tak to napiszcie od czego zacząć :)

junak:/home/mberkan# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages have been kept back
  libssl0.9.6
73 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 1  not upgraded.
Need to get 0B/77.9MB of archives. After unpacking 2358kB will be freed.
Do you want to continue? [Y/n]
Preconfiguring packages ...
/tmp/config.217621: line 1: /bin/readlink: Brak dostępu
xserver-xfree86 failed to preconfigure, with exit status 1
dpkg: błąd składni, w linii `/var/lib/dpkg/available' niedaleko linii 14275 pakiet `sed':
 niedozwolona wartość w tym kontekście dla pola status

Marek.