Re: YDP dict 0.51

[wtorek, 8 październik 2002], Marcin Juszkiewicz napisał(a):
>   Dla tych którzy nie wiedzą co to jest - jest to frontend do słownika
> Collinsa by Young Digital Poland. A czemu to piszę? W weekend nudziłem
> się nieco i zrobiłem paczuszkę z nim (bo miałem źródła a nie szukałem
> wcześniej paczek z nim).

o jak dobrze juz nie musze robic sobie paczki ;-)

Tylko dlaczego napisałeś 0.51 zamiast ydpdict-0.52.tar.gz

A swoja droga to mógłbyś zrobić drugą z całym wsadem :)

kaczy@debian:..y/ydpdict-pack% ls  database ; du -h database
dict100.dat  dict100.idx  dict101.dat  dict101.idx
12M   database

 What if you are unable to wake up from that dream?
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--