Re: INN2

A które jest Twoje? Bo nie za bardzo rozumiem.
Ergo stawiam na z³± konfiguracjê zdalnego serwera, który nie wpuszcza
po³±czeñ z 'mode stream' z 'Twojego' serwera.
Chyba, ¿e to jest wycinek logów z jakiego¶ serwer i feed jest w Twoj±
stronê. To wtedy Ty masz ¼le skonfigurowanego feeda (a konkretniej
incoming.conf)

no moj byl ten serwer z ktorego log wyslalam.. ten <moj_feed> to nazwa serwera z ktorego mam feeda.
w incoming.conf mam:
peer ME {
 hostname:         "localhost, 127.0.0.1"
}

peer PR {
 hostname: "<moj_feed>"
 max-connections: 12
 email: "<moj@email"
}

ten <moj_feed> jest podany po nazwie.. i nie mam do niego dostepu.

Pozdrawiam
Basia

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com