Re: cannot open display :0.0

On Wed,  9 Oct 2002 13:40:35 +0200, Adrian Merda wrote:
> Problem: jestem zalogowany jako zwykłu user i mam odpalone kde. w oknie
> konsoli su - i jak jestem na roocie i chcę uruchomić coś graficznego to

Po pierwsze: wcale nie chcesz ;)

> dostaje komunikat: Xlib: connection to ":0.0" refused by server
> Xlib: Client is not authorized to connect to Server
> Gtk-WARNING **: cannot open display: :0.0

Po drugie: nie słuchaj jeśli ktoś zasugeruje użycie xhost +
złe nawyki łatwo wchodzą w krew.

Po trzecie: man xauth, na przykład.
albo su bez -
albo export XAUTHORITY=~zwykłyuser/.Xauthority (z roota)

--
Michał Politowski -- mpol@lab.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message