Re: Locale i czas - jak ustawic?

> Q. Jak ustawic by Locale nie modyfikowalo czasu wgledem zegara sprzetoweg
> - ogolnie mam system na ktorym nie ma lokali i pokazuja godzine jaka jest
> ustawiona w sprzecie. Ale na tym chodzi chroot z lokalami (musza tam byc)
> i ten juz pokazuje -2h.
To chyba nie locale wpływają na strefę czasową tylko /usr/share/zoneinfo
Ale nic dokładniej nie jestem w stanie powiedzieć...

A na zgodność bądź nie zegara systemowego ze sprzętowym zmienna UTC
w /etc/default/rcS
Konfiguracja czasu i zegara sprzetowego z tego co pamiętam opisana jest na debian.otwarte.pl
--
Pozdrowienia
Robert