Re: X-sy

On Tue, Oct 08, 2002 at 07:18:24PM +0200, Mirek Grochowski wrote:
> On Tue, 8 Oct 2002, Marcin Juszkiewicz wrote:

> A deselekta nierozumiejacy ludzie nie wiedza chyba, ze rozumiec wiele nie
> trzeba w narzedziu owym, albowiem narzedzie prostym w obsludze jest
> wielce.

> "Enter" zatwierdzic wybor sluszny pozwoli.

Ino pamiętać trza o fakcie automagicznego zaznaczania wszelkich
rekomendowanych, sugerowanych przez co system zawiera tak z 30-50%
pakietów których może by się nie zaznaczyło - jak jakiś czas temu
instalowałem u siebie woodiego z L+ kazałem zainstalować łącznie z
rekomendowanymi i sugerowanymi i tak z godzinę odznaczałem pakiety do
usunięcia.

> dselect narzedziem milym jest wielce, bowiem zaleznosci pieknie odnajduje,
> przez co instalacye systemu dziecko nawet wykonac potrafi w lasce
> elektrycerza naczelnego i ku jego chwale.

A ja wole aptitude :) (ino ostatniemi czasy uruchamia mi się on
minutami... /var/lib/dpkg/available ma 8MB)

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl