Re: make-dpkg + moduly dodatkowe

> z tego co sie orjentuje
> to po wydaniu komendy
>
> make-kpgk --revision=nasza_nazwa kernel_image
>
> dzieja sie takie zeczy:
> robi sie paczka deb
> z :
> - nowa kompilacja jadra
> - nowa kapilacja modulow
> - nowe system map i inne potrzebne... (pisze z glowy - nie pamietam...)
>
> a po wydaniu dpkg -i kernel_image_nasza_nazwa.deb
>
> instaluje ci nowa wersje jadra + nowe moduly + system map +inne (nie
> pamietam dokladie)
> przeinstalowywuje ci lilo...

> [...]

wszystko jasne, tylko jak dorzucic wspomniany modul 3c90x (nie ma go w
zrodlach jadra 2.4.19 - nie da sie go zaznaczyc w konfiguracji), tzn.
gdzie go umiescic (jakis konkretny katalog, czy podaje sie sciezke do
nowych modulow), chodzi mi o to zeby zostal on rozniez skompilowany dla
tego jadra (2.4.19)
.... i zebym mial fajny plik .deb z jadrem ktory tylko zainstaluje i
bedzie w nim ten modul.

PS: sorki... moze troche maslo maslane wyszlo, ale mam nadzieje, ze ktos
zrozumie o co mi chodzi =)

pozdr ;)
mun: zeus@zeus.polsl.gliwice.pl
mun: sirmun@poczta.onet.pl