Re: X-sy

On Tue, Oct 08, 2002 at 05:21:55PM +0200, Kuba Sysak wrote:
> czesc
> wiem ze zadaje kompromitujace pytanie, ale nie potrafie
> zainstalowac X-sów w debianie 3.0.
> mam debiana tylko w trybie graficznym.
> Probowalem instalowac X-sy przy pomocy dpkg, ale ciagle
> wyskakiwaly mi konflikty. Czy jest lepszy sposob instalacji?
> dselecta nie rozumiem i nie potrafie dojsc do tego, jak go uzywac.
> Jaka kolejnosc pakietow jest prawidlowa?

Napewno potrzebujesz:

apt-get install xserver-xfree xfonts-base

(reszte dociągnie Ci według zależności).

Potem przydają się:

msttcorefonts (ewentualnie inne fonty, ale microsoftowe najlepsze), jakiś
window-manager. Instaluj lepiej X-y z unstable bo właśnie pojawiły się
paczki z X-ami 4.2.1.

  eloy
--
                             "Powodzenia połowa -