woody + sendmail

witam wszystkich !!!

.. jests ano tak - sendmailconfig nie tworzy sendmail.cf a przy recznym
"# m4 /etc/mail/sendmail.mc > /etc/mail/sendmail.cf" skarży się na brak
dialup.m4 i providers.m4 i ok mi to nie jest potrzebne ale skrypt instalacyjny
nie tworzy katalogów "/var/spool/mqueue i /var/lib/sendmail/host_status",
pobierałem ta paczke z różnych serwerów ale efekt jest ten sam - czy aby nie jest
uszkodzona ??? chodzi o to czy nie zawiera ona więcej błedów, których nie
zauważyłem - nie jestem super adminem, miał by może ktoś jakies sugestie ???
..jeszcze jedno pytanko -> czy debian oferuje  jakas paczke z cyrus-sasl do AUTH'a ?

M.Rosowski