Re: make modules / make modules_install

On Tue, Oct 08, 2002 at 09:58:09AM +0200, Paweł Tęcza wrote:
> Hej!

> Jak sama nazwa wskazuje --config sluzy do konfiguracji jadra. Po
> nalozeniu lat w menu pojawiaja sie czasem nowe opcje, ale zeby
> zmieniac konfiguracje kernela nie trzeba wcale nakladac patchy, dla
> przykladu dodanie obslugi dzwieku sprowadza sie do "odfajkowania"
> kilku opcji w konfiguracji.

  tak BTW - po łataniu sensowniej jest podać "make oldconfig" - wtedy
dowiemy się co doszło do opcji

> Tak, to jest milosc od pierwszego uzycia...

Może kiedyś... teraz używam go tylko do tworzenia paczki z kernelem -
łatki (nawet debianowe) nakładam sam - wtedy wiem które są nałożone,
poza tym mogę od razu je poprawić jeśli się źle nakładają (np.
supermount z 2.4.19 na 2.4.20pre7).

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl