Re: make modules / make modules_install

Hej!

> w tym przypadku menu wyboru (menuconfig) pokaże Ci sie tylko,
> gdy masz świerze źródła kernel'a prosto z tarballa, gdy to jest n-ta
> kompilacja nie zobaczysz menu w którym można zmieniać opcje.

Menu pojawia sie za kazdym razem, gdy uzyje sie opcji --config
menu. Kompiluje te same zrodla jadra ktorys raz z rzedu, zmieniajac
oczywiscie number dla --revision i za kazdym razem uruchamia sie menu,
umozliwiajac zmiane konfiguracji kernela. make-kpkg clean jest na tyle
inteligentny, ze nie czysci pliku .config i nie trzeba za kazdym razem
zaczynac konfiguracji od nowa.

> --config stosuje sie przy lataniu, żeby zmienic domyslne menu

Jak sama nazwa wskazuje --config sluzy do konfiguracji jadra. Po
nalozeniu lat w menu pojawiaja sie czasem nowe opcje, ale zeby
zmieniac konfiguracje kernela nie trzeba wcale nakladac patchy, dla
przykladu dodanie obslugi dzwieku sprowadza sie do "odfajkowania"
kilku opcji w konfiguracji.

> To tak dla ścisłości, ale chyba sie nie pomyliłem

Mam nadzieje, ze ja tez nie :P

> P.S widze, że naprawdę pokochałeś kernel-package :)

Tak, to jest milosc od pierwszego uzycia...

Pozdrowionka

P.