Re: spolszczenie consoli i x'ow

On Mon, 7 Oct 2002, Bartosz Chachula wrote:

> 2. instalowla ktos poprzez alse karte muzyczna forte media 801? mam male
> problemy miedz innymi z snd-seq-oss (resources busy etc.) i wogole nic
> nie mam w /proc/asound/cards ;(
> czy moze to byc przyczyna ze gdzies w /etc/modutils/aliases mam zly wpis
> slot'u? i jak namierzyc ewentualnie na jakim karta jest?
> przy cat /proc/pci mam cos takiego jak w zalaczonym pliku

zajrzyj tu http://debian.e-legionowo.pl/show.php?url=ALSA

na alsa-project jest sekcja dotyczaca tej karty i dodatkowych opcji jakie
mozna przekazac do modułu fm81 bo ten moduł chyba będzie obsługiwał twoją
karte.

Even the most secure OS is useless in the hands of an incompetent admin.
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--