Re: hm x-sy

On Mon, 7 Oct 2002, Artur Poczekalewicz wrote:
> Używasz w tym samym czasie z gpm ? Jeśli tak to zamiast wpisu w pliku
> konfiguracyjnym serwera X "/dev/psaux" powinien być "/dev/gpmdata".

a ja mam /dev/psaux i gpm nie kłóci sie z myszka w X-ach .
W FreeBSD X-y tez sie kłócą z ich demonem na konsoli moused.

Więc kwestia jest w ustwieniach pliku konfiguracyjnego XFree.

Mogę jedynie podac ustawienia dla "A4 tech" jak pokombinujesz to moze cos
sie z tego urodzi:

Section "InputDevice"
   Identifier  "Configured Mouse"
   Driver      "mouse"
   Option      "CorePointer"
   Option      "Device"    "/dev/psaux"
   Option      "Protocol"     "ImPS/2"
   Option      "ZAxisMapping"    "4 5"
EndSection

 What if you are unable to wake up from that dream?
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--