Re: chello i debian

----- Original Message -----
From: "Bartosz 'Blazer' Dabrowski" <bombardierek@wp.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Monday, October 07, 2002 12:10 AM
Subject: chello i debian

> Wie ktoś może jak skonfigurować chello pod debianem??

Pierwszą sprawą jest kwestia rozpoznania karty sieciowej przez system.
Jesli modem masz podłączony po USB - to nie wiem jak, bo nie robiłem tego.
A potem najzwyczajniej w świecie zgadasz się na uzywanie DHCP i po krzyku.
Z moją kartą Realteka 8139 nie ma żadnych problemów (bf2.4), w pracy mając
Intela musiałem dodać sterownik dla tej karty (Etherexpress 10/100 coś tam)
Powodzenia, transferek 60kBps jest nie pogardzenia gdy się system instaluje
mając tylko 2 dyskietki do dyspozycji ;)))

MM

---