Re: problem z apacheconfig + php

Witam,

Radoslaw Antoniuk <radek@lodz.debian-pl.org> napisał(a):
> najpierw dojdz dlaczego nie dziala, potem slij bo moze to wina czegos u Ciebie
> ;-)

Pewnie apacheconfig :> Oglądałem zaraz po posądzeniu mnie o dziecko
winzgrozy :> Ale nie mam czasu (wc -l apacheconfig = 906 w write-only
language;) ).

Ktoś zainteresowany? (Ten objaw mam na każdej swojej i nie swojej
instalacji. Niepotwierdzona informacja to to, iż dodanie jakiegoś
pakietu powiązanego z apachem powoduje, że apacheconfig działa
normalnie, mnie się to jeszcze nie udało :/)

Pozdrawiam,
Łukasz

[PS. Sorki, że brakuje mojego poprzedniego listu, ale wysłałem go
przypadkiem do Radka zamiast na listę.]

|  Łukasz Nowak             http://Lukasz.Nowak.eu.org/      |
|          Civilization starts with espresso...              |