Re: Internal compiler error (11).

Pewnego pięknego dnia Sun, 06 Oct 2002 10:30:53 +0200
Tomasz Kubacki <j23tom@poczta.onet.pl> napisał co następuje:

> hmm to lilo przeca, a nie masz przypadkiem windy na ntfsie w tym samym
>
> twardym ? ja mam  ten komunikat za kożdym razem gdy uruchamiam lilo (z
>
> linii poleceń po zmianie konfiguracji), ale działa więc się nie
> przejmuję. mój sprzęt:
> soltek drv-4 i athlon XP 1,7 na drugiej partycji mam win
 ja tez mam taki komunikat i nie mam pojęcia skąd, dlatego też nie wiem
jak się tego pozbyć. Chociaż wszystko działa, to jednak wolałbym tego
nie mieć.
Abit Be6-II, PII-350, dysk podpięty do raida na /dev/hde

pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |