Re: Internal compiler error (11).

On Sat, 5 Oct 2002 12:01:24 +0200 (CEST) Jacek Tomasz Rożen
<roger@softel.elblag.pl> wrote:

> 	A co z tym ?

Jak na moj gust, to jesli przetaktowales szyne, to chipset moze przestac
nadazac. Jezeli na szynie PCI masz wiecej niz jedno urzadzenie to nie
powinna ona miec wiecej niz 33MHz (w/g specyfikacji PCI). A juz napewno
nie wiecej niz 40MHz.

> 	Moze to nei najlepszy argument, ale w tej konfiguracji dziala
> 	juz od kilku lat. To wlasnie ten egzemplarz, ktory znosi
> 	doskonale takie podkrecenie (50%).

Pod Linuksem?
Pod dos/windows moje  p200mmx chodzilo bez zauwazalnych roznic na 290Mhz
(!), pod Linuksem, bez problemu 266 (przez pierwszy rok, pozniej tylko
233). Z to HURD zaczal dopiero pracowac po osiagnieciu predkosci
nominalnej.

wyzsza czestotliwosc => wieksza wydzielona moc (kwadratowa zaleznosc od
czestotliwosci) => wyzsza temperatura => szybciej tranzystory dyfunduja
efekt: skrocenie czasu zycia.

Moze wlasnie odczuwsz cos takiego?

> 	Oki, odkrece go, ale bede wdzieczny, za dalsze pomysly.
> 	Czy moze to byc wina karty graficznej? Ktos sie spotkal z takim
> problemem?

Sprawdz dzielniki/czestotliwosc na PCI/AGP.

Patryk
--
ASCII ribbon campaign ( )
 - against HTML email  X