Internal compiler error (11).

Witam,

	po instalacji woody'iego chcialem skompilowac cos wiekszego i
kazda proba kompilacji konczyla sie bledem podanym (mniej wiecej) w
topicu.
	Niepokoi mnie tez cos takiego:
qr:/usr/src/kernel-source-2.4.18# lilo
Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x80

	Pracuje na Celeronie 300 (podkrecony do 450).
	Na domiar zlego raz na jakis czas komputer sie zawiesza. Ot tak, w
najmniej oczekiwanym momencie.
	O dziwo, dysk przelaczony do innego komputera dziala prawidlowo.
Obecnie na Celeronie 800.
	Stawiam, ze to ktoras z czesci komputerowych jest wadliwa. Pytanie
ktora? jak diagnozowac sprzet?
	Obecnie nie mam mozliwosci przelaczenia sie na wadliwy sprzet, ale
mam mozliwosc doinstalowania softu diagnozujacego. Jaki polecacie?

	pozdrawiam,
	jr.