Re: Jak z obsluga KT333/KT400?

On Fri, 4 Oct 2002, Mateusz Papiernik wrote:

> Mam na oku MSI na KT400 za 540zl,
> lub 613zl za MSI na KT333, no i nie wiem czy sie oplaca,
> bo o jakichs problemach cos byla mowa...
moze nie zupelnie odpowiedz, ale.. jezeli mowisz o kt400 za te cene to
pewnie wersja bez RAID, natomiast jezeli kt333 taka droga, to pewnie z
RAIDem :)

ogolnie nie pchalbym sie w kt400, bo to nowa konstrukcja, w benchmarkach
(tak, nie pod debianem, spalcie mnie za NTG ;) kt400 PRZEGRYWA
niejednokrotnie z kt333, Joint Electron Device Engineering Council
odrzucił pod koniec września specyfikację DDR400, czyli niektóre pamięci
ddr400 będą działać z płytami głównymi, niektóre nie... przy tej raidowej
masz pewnie wszystko oprocz agpx8, które i tak z mało czym działa, w sumie IMHO gra
nie warta świeczki.

I dopowiem tylko, że z kompilowanym make-kpkg 2.4.18 bez dodatkowych łatek
wszystko działa stabilnie na kt333 (śmiem podejrzewać, że w paczkowanym
2.4.18 też, ale nie miałem tego jądra długo), brak jedynie obsługi DMA dla napędów-
jak to jest w 2.4.19 może ktoś powie? albo w 2.5.x?

---
Pytanie:
Dlaczego serwer dzisiaj tak źle dziala?
Odpowiedź: