Re: VIA - KT333 i VT8235

On Thu, 3 Oct 2002, Marcin Rosowski wrote:

> ... dyski na IDE 1,2 pracują w bardzo dziwny sposób tj. są strasznie
> wolne - normalnie tragedia, także chciał bym uruchomić dźwiek i jakoś mi
> się to jeszcze nie udało a co do systemu to mi parę razy zwisł bez
> wyraźnego powodu, sprzet jest ok wszystko sprawdzałem na drugiej płycie
> z innymi ram'ami, prockiem ..etc.
hmph, tu MSI ULTRA KT333 (bez usb2.0 ale generalnie to samo :)

na 2.4.18 kompilowanym bez dodatkowych łatek nie ma klopotów żadnych
(działa po kilka dni, mplayer czesto :), liczenie jakichs rzeczy,
kompilacje). ani jednego zwisu, ale owszem, dyskom nie da sie wlaczyc hdparmem nic ponad
I/O support  =  1 (32-bit)
niestety, dma nie obsługiwane, stąd przy kopiowaniu plików procesor zajęty
:(

dzwiek mam osobno, stad na ten temat sie nie wypowiem :(

pomimo wszystko nie powinien sie wieszac.. moze jednak
http://www.memtest86.com/
??

---
Pytanie: