Re: make modules / make modules_install

Mam takie glupie pytanie... A skad wiesz, ze nie sa tam umieszczane?
Zrobiles wczesniej mv /lib/modules/2.4.19/ /lib/modules/2.4.19.old/?
Co wypisuja te komendy? Sa jakies komunikaty o bledach?  Jesli ktorys
tam raz z rzedu kompilujesz ta sama wersje jadra, to moduly do niego
sa wrzucane do tego samego katalogu, co wczesniej...

Kiedyś interesowało mnie skąd kernel wie gdzie ma moduły - chodzi o ostatni katalog w ścieżce, w tym wypadku 2.4.19 i dostałem odpowiedź, że jest to defiowane w pliku version.h zawartego w źródłach. Można go zmienić na np. 2.4.19-moje_nowe_jajco i tam wylądują moduły do jądra.
--
Pozdrowienia
Robert