Apache SSL - konfig

Hejka

Potrzebuje w miare quick info - poczytalem to co mi w lapki wpadlo ale...
no nie wazne - dostalem wlasnie certyfikat z thafte i mam servwer
wczesniej obsuty (znaczy konfigurowany) przez inna osoba.
Teraz po dodaniu nowego certyfikatu kolejne wpisy sa sygnowane pierwszym
jaki sie pojawia w konfigu np:

<VirtualHost x.x.x.x:443>
DocumentRoot "/webs/xx/public_html"
ServerName xx.xx.pl
ServerAdmin admin@xx.pl
ErrorLog /webs/xx/logs/error_log
TransferLog /webs/xx/logs/access_log
SSLEngine on
SSLCertificateFile /keys/xx.pl/www.xx.pl.thawte.crt
SSLCertificateKeyFile /keys/xx.pl/www.xx.pl.key
CustomLog /webs/xx/logs/ssl_request_log "%t %h %{SSL_PROTOCOL}x
%{SSL_CIPHER}x \"%r\" %b"
</VirtualHost>

<VirtualHost x.x.x.x:443>
DocumentRoot "/webs/yy/public_html"
ServerName yy.yy.pl
ServerAdmin admin@yy.pl
ErrorLog /webs/yy/logs/error_log
TransferLog /webs/yy/logs/access_log
SSLEngine on
SSLCertificateFile /keys/yy.pl/www.yy.pl.thawte.crt
SSLCertificateKeyFile /keys/yy.pl/www.yy.pl.key
CustomLog /webs/yy/logs/ssl_request_log "%t %h %{SSL_PROTOCOL}x
%{SSL_CIPHER}x \"%r\" %b"
</VirtualHost>

odwolanie do xx.pl daje nam wlasciwy certyfikat, odwolanie do yy daje
certyfikat od xx? - gdzie mam szukac "usterki"

Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
sauron@rpg.pl                / //__\      controls The Thing ... (DUNE)