hosts.allow + spawn

Date: Tue, 1 Oct 2002 20:10:50 +0200
From: Piotr G. <piotr@autocom.pl>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: hosts.allow + spawn

Witam.

Mam problem z plikiem /etc/hosts.allow, a dokładnie z komendą spawn w
tym pliku. Nie potrafię tego za nic w świecie zmusić do działania. Dajmy
na to, że mam taka linijkę:
in.ftpd : ALL : spawn echo "FTP" /ftp.txt
efektem tego powinno moim zdaniem być pojawienie się pliku /ftp.txt z
wpisem FTP, po tym, jak ktos się do mnie połączy przez ftp. Nic takiego
się nie dzieje. Bawiłem się tym wpisując różne komendy, ale nic z tego.
Czy komuś się to udało?

pozdrawiam
Piotr G.
--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |