Re: pomocy - to jakas czarna magia - problem z polaczeniem....

On Thu, Sep 19, 2002 at 10:16:25PM +0200, mun wrote:

> uzywam realtek 8139.... taka standardowa
> jest ok.
> wykrywa ja jako eth0, petla zwrotna jest, karta jest ok

W jądrze są dwie wersje tego sterownika - rtl8139 i 8139too. Różne
egzemplarze kart różnie współpracują z tymi sterownikami. Podejrzewam, że
jądro ze Slacka korzysta z innego sterownika niż jądro debianowe. Zobacz
jaki sterownik jest aktywny i spróbuj skorzystać z drugiego.

--
Bartłomiej Krajewski / bartek@kozanostra.org / bartek@windows-sucks.com