Re: OpenOffice i msttocrefonts

Zdzislaw A. Kaleta wrote:
> Osobiście zrobiłem dpkg --purge msttcorefotns a anstępnie apt-get
> install msttcorefonts i działa. Na debian users pisali, że jest jakiś
> błąd w skrypcie co do kasowania i wstawiania linkow. Nie pamiętam
> dokładnie ale proponowali edytować któryś ze
> skryptów.
faktycznie, niezły bigosik :(
konfigruator wpada w jakąś paranoiczną pętlę, ja mu daję purge, a on
bierze się za instalację pakietu
w efekcie msttcorefonts mam nadal w systemie (choć zanim wysłałem na
listę wiadomość usunąłem je i zainstlaowałem ponownie, że też nie
wpadłem pierwotnie aby użyć purge) i nawet fonty w menu. Nadal
maciupeńkie - zawsze to lepiej niż ich kompletny brak.

jeśli ktoś ma jakieś jeszcze pomysły proszę o pomoc (aktualnie muszę się
bardziej skupić na tym co ja wklepuję do OO niż na tym czym OO do mnie
gada z menu).

ps. Zdzisław przepraszam, że Ci tę odpowiedź posłałem na priv, zagapiłem się odpisując
--
szaleniec!? jaki szaleniec!?
tysiące szaleńców!!!