Re: Podłączanie dysków.

On Wed, 18 Sep 2002 20:43:20 +0200 Mikołaj Menke <miki@fuckwindows.com>
wrote:

> Czy ktos wie czy da sie na Debianie podlaczyc dysk przy wlaczonym
> komputerze, zamontowac, popracowac na nim po czym odmontowac i
> odlaczyc? Chodzi o to, ze nie mam ochoty na restart. Oczywiscie chodzi
> mi o to zeby nic nie zepsuc bo dysk mozna zawsze odlaczyc! :-)

Ja taki proceder uprawialem przez poltora roku, do czasu, az przy
ostatnim wkladaniu zawiesil sie komputer. Wiecej sie nie podniosl. Caly
dowcip polegal na tym, ze obsluge ide mam skompilowana jako modul. Dysk
w kieszeni (bez wylacznika), wystarczylo wsunac. Potem przy okazji
mount, fdisk, czy czegokolwiek automatycznie ladowaly sie moduly ide*
Wyjecie dysku to hdparm -Y .. wyladowanie modulow i wysuniecie dysku.
Zaden dysk przy tym nigdy nie odniosl obrazen. Niestety plyta glowna
zakwalifikowala sie do wymiany (piix4).
Patryk
--
ASCII ribbon campaign ( )