Re: rtl8139

> A ładujesz insmod'em, czy modprobe'em?
>
> modprobe załaduje wszystkie moduły, których wymaga rtl8139. Może jeszcze
> cos nie tak z modules.dep (uruchom depmod -a).
>
> A może jakiś wpis w lilo (pracujesz na innym jądrze niż myślisz)?
>
> Może spróbuj także usunąć jądro i moduły i zainstalować je na nowo.
>
> Przepraszam, jeśli pytam o rzeczy oczywiste, ale takie rzeczy mi się
> kiedyś zdarzyły, człowiek lubi szukać dużych błędów, tymczasem przyczyna
> bywa tak oczywista, ze... trudno na nią wpaść.
>
> insmodem - modprob wogole nie chce sie za niego brac.
> [...]

Mimo wszystko spróbowałbym jeszcze usunąć moduły i jadro, zainstalować od
zera. Pewnie kompilacja jest OK, tylko coś źle się zainstalowało. A
jeszcze przed kompilacją koniecznie spróbuj depmod -a i upewnij się, że
modules.dep został odbudowany. Skoro modprobe nie chce ładować modułu (co
mówi?), dałbym głowę, że to problem z modules.dep. Zdaje się, że modconf
także z tego korzysta...

A z tym wyspaniem się, to swoją drogą zawsze najlepszy pomysł ;-)

Adam

Ok sproboje jak mowisz.
Dzieki:))