Re: debian woody podstawy

Witajcie.

> niz slackware jak radzi sobie woody z pakietem iproute2 ? oraz gdzie moge

bardzo dobrze :)
cbq-init smiga jak trzeba

> dokladnie ustawiac jakie pakiety maja sie uruchamiac podczas startu ? w
> slacku wiem ze w /etc/rc.d/rc.M moge to ustawic lub rc.inet2 a w debianie
> jak wyglada z tym sprawa ? jak i gdzie szukac skryptu aktywujacego siec

zainstaluj sobie pakiecik rcconf (albo chyba nawet gojuz masz :) bo to
woody - w potato nie bylo)
jest to manager do zarzadzania plikami /etc/rc?.d/*
do katalogu /etc/rc.boot dodajesz sobie wlasne rzeczy
to co dodasz do s/etc/init.d/* wlasnego (nie istniejacego w /etc/rcS.d/
pojawi sie w rcconf

> chodzimi o to ze chcialbym inicjalizowac karty sieciowe za pomoca pakietu
> iproute2 prosilbym o szybka odpowiedz.

troche nie rozumiem :( pakiet iproute2 sluzy chyba troszke do czegos
innego :) a moze sie myle ?
inicjalizacja art sieciowych :
- zaladowanie odpowiedniego modulu w /etc/modules
- wpisanie odpowiednich lini=jek do /etc/network/interfaces  (man
interfaces !) i wtedy interfejsy staruja przy starcie systemu.
Ifup i ifdown ... aj nie pamietam - zreszta nigdy tak nie robie.

iproute sluzy do dzielenia ruchu na klasy i dzielenia pasma :) Chyba ze
sie mylealbo o czyms nie wiem :)

Pozdrawiam,
Marcin.