Re: kde3

On Tue, Sep 17, 2002 at 10:11:27AM +0200, BE&W wrote:

> Mam ten sam problem, zainstalowalem kde 3.0.1 z CD z Linux+, ale nie ma tam
> koffice dla kde 3.x. ..na szczescie mam internet w pracy wiec... nastepnego
> dnia sciagnelem sobie Koffice z kde.org i ....... okazalo sie chodzi on pod
> kde 3.0.3 a pod 3.0.1 juz nie......nastepnego dnia sciagnalem sobie kde
> 3.0.3 i ....okazalo sie ze nie mam klibqt3 w najnowszej werrsji......
> nastepnego dnia sciagnalem sobie libqt3 w najnowszej wesji i okazalo sie ze
> nie ma glib w najnowszej wersj...... to jakies wariactwo!!!!!

  To nie wariactwo - to taki user ;)

> czy jest w debianie mozliwosc sciagniecia za 1 razem automatycznie
> wszystkich potrzebnych plikow, cos ala np.kylix (1 plik do sciagniecia
> i juz)?????

  Jesli jest to zrodlo 'aptowalne' to sciagnij stamtad plik Packages,
nakarm nim w domu apt-a i uzyj apt-zip. Jesli nie jest... coz - sam
musisz zadbac o zaleznosci - najlepiej sciagnij sobie zrodla KDE3, QT3 i
tego co to wymaga do skompilowania i przekompiluj sobie (ale nie pytaj
mnie jak to spaczkowac - nie uzywam kde).

> Zaznaczam ze nie mam internetu w domu tylko w pracy, (sciagam sobie
> potrzebne pliki i nagrywam)  wiec nie moge sobie upgredowac sytemu przez
> siec,a nie usmiecha mi sie wiecznie klikac przy sciaganiu na kazdy plik
> osobno i wglebiac sie recznie w zaleznosci jak jakas malpa.

  Ale malpa ze mnie ;)

  I jeszcze raz - apt-zip moze ci sie przydac.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl