Re: Gnome wyrzuca userów.

On Sun, Sep 15, 2002 at 10:53:50PM +0200, Mikołaj Menke wrote:

> 1. Po pierwsze wielkie dzieki bo z Wasza pomoca udalo mi sie nagrac
>pierwsza plyte na Debianie. :-) Niestety nikt nie pisze zeby dodac
>append="hda=ide-scsi" w lilo.conf w zadnym HOWTO ani manualu.

zgrep "append=" /usr/share/doc/HOWTO/en-txt/CD-Writing-HOWTO.gz

>2. Po drugie ktos ostatnio napisal, ze przy reinstalacji systemu

Co w tym wypadku oznacza "reinstalacji"?

>wystarczy zrobic spis pakietow, oraz skopiowac katalogi /home i /etc po
>czym wrzucic je do nowego systemu. Cale szczescie tego nie zrobilem, bo
>o ile /home faktycznie warto skopiowac, to np. skopiowanie starego
>lilo.conf czy tez fstab mialoby katastrofalne skutki przy przerzucaniu
>systemu na inny dysk.

Jeśli tylko przerzucisz i nie przeedytujesz ich odpowiednio, to
problemy masz na własne życzenie...

Procedura przerzucania systemu na inny dysk jest dość dokładnie
opisana w
/usr/share/doc/HOWTO/en-txt/mini/Hard-Disk-Upgrade.gz
(Hard Disk Upgrade mini HOWTO)

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]