Re: Matrox G200 i DRI

On Sun, Sep 15, 2002 at 02:19:51PM +0200, Adrian Siemieniak wrote:

> Hej mam pytanko (potrzebuje jakiegos drogowskazu) - czyalem doc'e i liste, ale
> sie zgubilem
>
> kernel 2.4.19, xy 4.2.1, matrox g200
>
> pytanie - jak powinno sie obiawiac dzialanie DRI/OpenGL - bo np glxinfo pokazuje
> direct rendering: No
> czyli ze nie ma wsparcia - tak?
[..]
> uff to chyba wszystko - jak ktos moze (i ma chwilke) by cos odpisac to bede
> dzwieczny.

Matrox G200 ma za mało RAM by obsłużyć DRI w 24bitowym kolorze w
rozdzielczościach wyższych niż 1024x768. Musisz więc albo obniżyć
rozdzielczość albo zmienić głębie na 16bit.

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

    Kierownik produkcji, Hochwander! Przyszedł z kobitą i szpanuje!
    No! Kończ Władziu! I robimy!