Xserwer i problem z Hercules Thriller 3D

Czy instalator woodiego powinien pytac o default Xserwer?
Moj nie zapytal mnie za zadnym raze wiec mooze tu tkwi problem?
W tej chwili po uruchomieniu x-ow mam na srodku ekranu mocno rozciagniety i poszatkowany
trapez. Z kolorow wnosze ze to pulpit. Zmiana ustawien czestotliwosci czy rozdzielczosci
nie powoduje zadnej zmiany.
Czy to problem konfiguracji drivera karty czy po prostu Xserwer jest zly?
Ja w takim razie ustawic wlasciwy Xserver?

pzdr.

Z.P.