Re: ReiserFS czy EXT3 oto jest pytanie?

On Fri, 13 Sep 2002 10:05:34 +0200
Piotr Potargowicz <piotr@potargowicz.one.pl> wrote:

> Nadal mam dylemat :) U mnie na serku chodzi i www i poczta i squid i samba i
> pare innych rzeczy wiec musze to pogodzic... Jaka jes róznica wydajnosci
> pomiedzy ext3 i reiserem...
Obiegowa opinia to taka ze reiserfs jest lepsiejszy przy duzej ilosci malych
pliczkow (bo bardziej wydajny) - a ext3 bezpieczniejszy (bo to w zasadzie ext2 +
1 plik i 1 demon).
Ja uzywam ext3 z wygody (bo nic nie trzeba robic) - i raczej nie chcialo by mi
sie experymentowac z raiserfsem

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)