ReiserFS czy EXT3 oto jest pytanie?

Witam.

Waham się który wybrać... Mam nadzieje że ten post nie będzie początkiem
świętej wojny, ale pytam, ktory lepiej sobie odpoalic... slyszalem ze reiser
lepszy, tyle ze nie da sie na niego przejsc, bez reformatu, a podobno na ext3
sie da. A i powiem ze chce to odpalic na serwerze samba i squid wiec szybkosc
to podstawa, no i oczywiscie nie stac mnie na ups, a awrie ext2 juz mnie
doprowadzają do szału, wiec liczy się też niezawodnośc.

pozdrawiam Piotr Potargowicz